17 april 2022

Vacature: office manager

Werken bij Lammertink Vastgoedzorg betekent werken in een prettig werkklimaat, omringd door mensen die hun vak met veel plezier uitvoeren. Wij zijn op zoek naar een gemotiveerde en enthousiaste collega voor onze (financiële) administratie en HR-werkzaamheden. Wij zijn op zoek naar een proactieve, zelfstandige, sociale collega met goed cijfermatig inzicht.

Wat houdt de functie in?

Financieel

Jij wordt verantwoordelijk voor de uitvoering en bewaking van de financiële administratie, waaronder de betaling aan crediteuren en tijdige betaling door debiteuren. Tevens houd je contact met financiële instanties, zoals de accountant, belastingdienst en salarisverwerker. In deze rol ben jij verantwoordelijk voor het opstellen van de periodieke financiële rapportages, waarbij je een proactieve houding aanneemt en bijzonderheden zelf opmerkt en bespreekt met collega’s. Ook stel je de loonconcepten per periode vast.

HRM

In deze functie ben je hét aanspreekpunt voor alle collega’s met betrekking tot personeelszaken. Je bent daarbij verantwoordelijk voor de algehele personeelsregistratie- en documentatie, meldt en monitort ziek- en herstelmeldingen en houdt contact met onze branchevereniging OnderhoudNL over alle ontwikkelingen op het gebied van arbeidsvoorwaarden, studiemogelijkheden, subsidiemogelijkheden, et cetera.

Tevens (mede)organiseer jij personeelsactiviteiten, waaronder de jaarlijkse kerst- en bouwvakborrel. Via personeelsnieuwsbrieven houd je alle collega’s op de hoogte over lopende zaken en activiteiten.

Wat zijn de functie-eisen?

  • HBO werk- en denkniveau (voorkeur: afgeronde opleiding richting financiële administratie, bedrijfseconomie)
  • Minimaal 3-5 jaar werkervaring
  • Ervaring met boekhoudkundige software zoals Exact
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden en cijfermatig inzicht
  • Minimaal 24 uur beschikbaar

Wat bieden wij?

  • Een marktconform salaris met goede secundaire voorwaarden
  • Een hecht en enthousiast team met gemotiveerde collega’s in een dynamisch bedrijf
  • Flexibele arbeidstijden en uren in overleg
  • Cursussen en mogelijkheden tot bijscholingen

Over Lammertink Vastgoedzorg

De oorsprong van Lammertink Vastgoedzorg ligt in 1932, het jaar waarin Hendrik Lammertink het schildersambacht uitoefende en zijn bedrijf oprichtte. Inmiddels, 90 jaar later, staat dit ambacht nog altijd centraal binnen Lammerink Vastgoedzorg. Inmiddels zijn wij werkzaam met ongeveer 45 mensen (exclusief Lammertink Isolatie). Wij richten ons op drie pijlers: vastgoedzorg in nieuwbouw, onderhoud en verduurzaming. Hierbij werken wij nauw samen met vaste opdrachtgevers. Dit zijn onder andere woningcorporaties, zorginstellingen en bouwbedrijven. Als derde generatie familiebedrijf zijn wij trots op ons team van betrokken collega’s, waarin de familiecultuur nog altijd leeft. Niet voor niets is onze pay-off: perfect voor elkaar. Dat is ons uitgangspunt bij iedere samenwerking, bij ieder project en met iedere collega. Want alleen samen kunnen wij ons blijven ontwikkelen.

Geïnteresseerd in deze functie?

Dan komen wij graag met jou in contact! Graag ontvangen wij jouw CV en motivatiebrief voor 8 mei 2022. Dit kun je mailen naar info@lammertinkvastgoedzorg.nl. Voor vragen betreffende de functie kun je bellen naar 0547-381377 en vragen naar Laurien Lammertink.